Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

Nails Of The Day!!




Καλησπέρα κορίτσια μου! Σήμερα θα σας δείξω τα σχέδια που έκανα στα νύχια μου και τα βερνίκια με τα οποία είχα αυτό το αποτέλεσμα!

Χρησιμοποίησα από Divine Lux ένα πολύ ωραίο σκούρο φιστικί χρώμα στο νούμερο 229. Έχει πολύ καλή απόδοση, αλλά εγώ περνάω πάντα δύο στρώσεις...

Έπειτα για τις άσπρες λεπτομέρειες επέλεξα από Beauty Line Cosmetics την απόχρωση 202 που είναι ένα πολύ ωραίο άσπρο και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένη από τα βερνίκια νυχιών αυτής της εταιρίας τα οποία είναι και πολύ οικονομικά!

Το χρώμα το "κλείδωσα" με το The gel nail polish το οποίο είναι ένα top coat από την Essence που ισχυρίζεται πως προσφέρει 60% καλύτερη αντοχή και λάμψη τζελ... Η αλήθεια είναι πως τα κάνει αυτά που υπόσχεται, αλλά θέλει προσοχή στον τρόπο εφαρμογής, καθώς αν βγει εκτός νυχιού το χρώμα και στεγνώσει είναι πολύ πιθανό μετά από λίγες ώρες να ξεφλουδίσει ολόκληρο σαν φιλμ από το νύχι, οπότε πρέπει να το περνάτε αυστηρά μέσα στα όρια του νυχιού, ή αν ξεφύγετε λιγάκι να καθαρίσετε την περιοχή με κάποια μπατονέτα με ασετόν!

Το εργαλείο που με βοήθησε να κάνω τα σχέδια που θα δείτε το αγόρασα από ένα κατάστημα του 1 ευρώ και είναι πολύ καλό! Αν δε μπορείτε να βρείτε κάποιο παρόμοιο μπορείτε να κάνετε βουλίτσες χρησιμοποιώντας την κεφαλή κάποιας καρφίτσας ή ένα τσιμπιδάκι, αναλόγως με το μέγεθος που θέλετε να πετύχετε!


Το αποτέλεσμα που πέτυχα στα χέρια μου είναι αυτό:


Και στα νύχια των ποδιών μου αυτό:



Ελπίζω να σας άρεσε και να σας έδωσα κάποιες ιδέες αν είστε από τις λίγες που δεν κάνετε ημιμόνιμο ή τζελ!

Εσείς ποιο χρώμα επιλέξατε αυτή την περίοδο για τα νύχια σας;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου