Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Haul #1 (Online παραγγελία από φαρμακείο)


Καλησπέρα κορίτσια μου! Σήμερα θα σας δείξω κάποια προϊόντα που αγόρασα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο BestPharmacy.gr. Δεν είναι πολλά και μόνο ένα από αυτά έχω δοκιμάσει στο παρελθόν, οπότε δεν ξέρω αν θα καταλήξουν σε αγαπημένα προϊόντα ή όχι. Πάμε να τα δούμε ξεχωριστά:



Πρώτα θα σας μιλήσω για το λιποζάν της Liposan, το οποίο είναι το κλασικό χωρίς κάποια έντονη μυρωδιά. Είναι το μοναδικό που έχω ξαναδοκιμάσει στο παρελθόν και μπορώ να πω πως είναι καλό. Ενυδατώνει ικανοποιητικά τα χείλη για αρκετή ώρα, αλλά δε μου αρέσει το ότι δεν είναι σταθερό όπως το λιποζάν της Neutrogena το οποίο είναι και το αγαπημένο μου. Παρόλα αυτά για την τιμή του (1,83€*) είναι πολύ καλό, αλλά όχι η πρώτη μου επιλογή. 












Επόμενη είναι η αντηλιακή με χρώμα από την Panthenol Extra, η οποία είναι Ελληνική και πολύ αξιόλογη εταιρία. Έχει SPF30 και επειδή μου τελειώνει η αντηλιακή της Vichy είπα να δοκιμάσω κάποια άλλη για αλλαγή. Δεν την έχω ανοίξει ακόμα, αλλά στο μέλλον θα σας ενημερώσω σίγουρα για το συγκεκριμένο προϊόν που είναι και πολύ οικονομικό, καθώς κοστίζει μόνο 7,34! Ελπίζω το χρώμα να είναι εντάξει και για πιο ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες, γιατί αρκετά αντηλιακά με χρώμα έχουν μία μόνο απόχρωση που δεν ταιριάζει σε όλες και αυτό είναι πρόβλημα... 














Συνεχίζω με την τονωτική λοσιόν από τη Hydrovit την οποία έμαθα από τη δερματολόγο μου αγοράζοντας ένα προϊόν που με άφησε πολύ ευχαριστημένη και μετά από πολλές αναφορές και στο Ίντερνετ από αρκετές κοπέλες που έχουν λιπαρό δέρμα σαν εμένα, αποφάσισα να δοκιμάσω και άλλα. Αφού λοιπόν δοκίμασα και το καθαριστικό της που είναι ότι πρέπει για όσες έχετε ακνεικό δέρμα το οποίο λόγω θεραπειών νιώθετε να σας "τραβάει", γιατί είναι ήπιο και ρυθμίζει την έκκριση σμήγματος, αποφάσισα να δοκιμάσω και την λοσιόν της. Υποστηρίζει πως έχει ήπια δράση και δροσίζει το δέρμα, βοηθώντας στην αντιμετώπιση της ακμής και της λιπαρότητας. Το δοκίμασα σήμερα το πρωί και η αίσθηση που αφήνει μου άρεσε αρκετά, θα μάθετε περισσότερα και γι' αυτό στο μέλλον! Είναι στα 200ml, κοστίζει περίπου 9 και ανήκει και αυτή σε Ελληνική εταιρία!





Αυτή η εταιρία θα βρίσκεται πάντα στις προτιμήσεις μου, γι' αυτό και με το που είδα πως το συγκεκριμένο πακέτο κοστίζει μόλις 13 δεν το σκέφτηκα στιγμή και το έκανα δικό μου (αυτό ήταν και ο λόγος που έκανα την παραγγελία άλλωστε). Αποτελείται από το καθαριστικό τζελ της σειράς Normaderm, το οποίο εννοείται πως εμπεριέχει το ιαματικό νερό της Vichy και είναι κατάλληλο για επιδερμίδες με ατέλειες. Είναι στα 100ml και περιμένω πολλά από αυτό, μιας και έχω δοκιμάσει την ενυδατική κρέμα προσώπου της αντίστοιχης σειράς για την οποία θα σας μιλήσω σε άλλο ποστ. 

Περιέχει και μια BB κρέμα η οποία απευθύνεται σε λιπαρές επιδερμίδες με ατέλειες και υποστηρίζει ότι προσδίδει λάμψη στο δέρμα. Σε λίγο καιρό θα μου τελειώσει η BB της Garnier, οπότε ανυπομονώ να τη δοκιμάσω! Είναι στα 40ml και είναι η πιο ανοιχτή απόχρωση!

Το κουτί περιείχε 5 δειγματάκια από τη σειρά Wild Rose του Κορρέ, τα οποία δεν είναι τα κατάλληλα για την επιδερμίδα μου γιατί απευθύνονται σε ξηρές, οπότε θα τα δώσω σε μια φίλη μου!

Αυτές ήταν οι αγορές μου!! Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

*Οι τιμές είναι από το συγκεκριμένο φαρμακείο, μπορεί να τα βρείτε και φθηνότερα ή ακριβότερα σε άλλα φαρμακεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου